جبران ....
گفت جبران میکنم، گفتم کدام را ؟عمر رفته را ؟ قلب شکسته را ؟ دل مرده را ؟ حالا من هیچ! جواب این تار موهای سفید را میدهی؟ نگاهی به سرم کرد و گفت چه پیر شده ای! گفتم جبران میکنی؟ گفت کدامش را...

30

نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت12:13---2 بهمن 1391
سلام دوست من خوبی شما ؟
وبلاگتون رو دیدم و خیلی پسندیم وبلاگ خوب و پر محتوایی دارین بهتون تبریک میگم .
خیلی علاقمند هستم که با هاتون تبادل لینک انجام بدم . اگر موافق بودین به وبلاگم سر بزنید و نظرتون رو برام بگین
منو میتونین با عنوان : مهندسی صنایع و مدیریت لینک کنین
اینم ادرس لینکم
http://hamrah.1.loxblog.com


محمدحسن
ساعت16:52---28 دی 1391
خیلی قشنگهههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس غمگین ,

تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 | 16:50 | نویسنده : Elham |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.