30

نظرات شما عزیزان:

آنا
ساعت14:34---7 ارديبهشت 1392
عزیزم آپ قشنگی بود

سلمان
ساعت17:54---3 ارديبهشت 1392
پاسخ:عزیزم آدرسی که برام گذاشتی یه مشکلی داره، نتونستم لینکت کنم اگه دوباره سر زدی آدرس درستو برام بذار تا تبادل لینک داشته باشیم

ali
ساعت8:53---31 فروردين 1392
سلام آجی

خوبی؟ روز ب روز وبت قشنگتر و پر محتوا تر میشه. تبریک میگم، من فعلا شعر نمینویسم چون سرم ب کلاسای دانشگاه گرمه فکرم دیگه قد نمیده ب شعر گفتن ولی از آخرای خرداد دوباره شروع میکنم شعر گفتن. وب ما ک انقدر وقت نکردم بهش سر بزنم دیگه قدیمی شده ولی با این حال هر دفعه یه سری به ما بزن... بازم تبریک بخاطر قلب عاشقت،حرفای صادقت، چشمای پاکت و وب زیبات



شاد باشی و خرمپاسخ:باشه عزیز حتما بهت سر میزنم. منتظر شعرای جدیدت هستم


neda
ساعت12:24---30 فروردين 1392
از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد زا این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ،هم بسازد

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد
نخواست او به من خسته بی گمان برسد
شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت
کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد
چه میکنی اگر او راکه خواستی یک عمر
به راحتی کسی از راه ناگهان برسد
رها کند برود از دلت جدا باشد
به آنکه دوست ترش داشته به آن برسد
رها کنی بروند تا دوتا پرنده شوند
خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد
گلایه ای نکنی ، بغض خویش را بخوری
که هق هق تو مبادا به گوششان برسد
خدا کند که نه…!!نفرین نمیکنم که مباد
به او که عاشق او بوده ام زیان برسد
خدا کند که فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط زمان آن برسد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392 | 20:47 | نویسنده : Elham |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.